פרגולת אלומיניום תלויה

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

הבחירה האולטימטיבית להצללה: פרגולת אלומיניום תלויה

פתרון הצללה פופולרי מאוד במקומותינו הוא הפרגולה. כיום ניתן להשיג פרגולות במבחר דגמים ועיצובים ומחומרים שונים, הכל על פי הצורך, התנאים בשטח, ההעדפה והתקציב כמו פרגולת אלומיניום תלויה.

אחד החומרים המנצחים בתחום ההצללות לבית ולגינה הוא פרגולה תלויה מאלומיניום. למה אלומיניום? בעבר, היה נהוג לבנות ולהתקין פרגולות מעץ. על אף החיבה שחלקכם אולי רוכשים (ובצדק) למראה העיצובי של עץ טבעי, תחזוקתו היא אינה עניין של מה בכך. עץ טבעי חשוף לנזקים רבים ומגוונים ומחייב תחזוקה שוטפת במגוון רחב של היבטים.

פרגולת אלומיניום תלויה

למה פרגולת אלומיניום עדיפה על עץ?

ראשית, העץ הטבעי ניזוק מפגעי מזג האוויר, בכלל זה גשם ולחות המביאים לספיגת מים בעץ ולהתנפחותו, שמש חזקה הגורמת להתבקעותו ועוד. בנוסף לכך, העץ ניזוק ממזיקים ומטרמיטים שונים, הניזונים מכרסומו והוא חשוף למפגעים נוספים.  זה לא יקרה עם פרגולת אלומיניום תלויה.

לאור זאת ובפן הפרקטי, השימוש באלומיניום מבטיח לכם פרגולה עמידה לאורך שנים ללא כל תחזוקה. מההיבט האסתטי, פרגולות מאלומיניום אינן נופלות ביופיין מפרגולות העשויות מחומרי הגלם השונים, אפילו מעץ. 

השימוש בחומר האלומיניום מאפשר גמישות עיצובית ובניית פרגולות במגוון רחב של סגנונות ועיצובים, ואם תרצו, תוכלו אף לבנות פרגולות אלומיניום דמויות עץ. הודות לשימוש בטקסטורות עץ על האלומיניום תוכלו לקבל פרגולה במראה טבעי ובחוזק מרבי, והגודל, הצורה, הצבע והטקסטורה לפי בחירתכם וטעמכם האישי.

פרגולת אלומיניום תלויה - בחירה מנצחת

יתרון נוסף של פרגולת אלומיניום תלויה היא היכולת לבנות אותם בכל שטח, בהתאם לתנאים הקיימים בו. כך למשל, במרפסות קטנות, אפשר לבנות פרגולה תלויה מאלומיניום, אשר אינה מצריכה בניית עמודים תומכים על חשבון שטח המרפסת. כמו כן, ניתן לבנות סוככים בעלי שני עמודים תומכים בלבד, בעלי ארבעה עמודים, בעלי מסגרת בטון ועוד. הכל בהתאמה מלאה לתנאי השטח ולניצול מרבי של המרפסת, הגינה או כל שטח מקורה אחר.

היופי והפרקטיות משתלבים יחדיו בתהליך בנייה קצר ופשוט למדי. פרגולות איכותיות נבנות ביעילות ובפרק זמן קצר למדי על פי תקני בקרת איכות מחמירים, בתהליך הבנייה נעשה שימוש במחברים ובאביזרים נלווים בצבעים תואמים לצבע הפרגולה, לשמירה על קו אסתטי, ועיצוב הפרגולה נעשה תוך שיתוף הלקוח ולפי רצונותיו. 

ואגב, פרגולת אלומיניום תלויה יכולה להתאים גם פתרון הצללה למכונית, שמשמש גם כחניה פרטית. בבתים צמודי קרקע מעדיפים היום את הרכב מקורה ושמור לצד הבית, וההצללה באלומיניום מאפשרת חניה פתוחה באמצעות קורות אלומיניום וגג אלומיניום, או חניה סגורה עם דלת חשמלית נפתחת.

חזרה אל קשתות

פרגולת אלומיניום תלויה

פרגולה תלויה מאלומיניום לבית קפה

יש מקומות שיש צורך לסגור אותם בצורה מקורה בחורף או בקיץ, כדי לנצל שטח נוסף במקום או להגן על האורחים מפני גשם או שמש קופחת. יש הרבה בתי קפה שהאירוח שלהם מבוסס על ישיבה בחוץ. בשמש הישראלית החמה, אי אפשר לשבת בחוץ בלי שתהיה איזו שהיא הגנה. לכן בהרבה מאוד מקומות אפשר לראות היום פרגולה תלויה מאלומיניום. זו מגנה על היושבים מפני השמש ובצדדים בדרך כלל מציבים הבעלים גם מאוורים גדולים.

בצורה הזו, אפשר להמשיך לשבת בקפה הזה גם בקיץ, והשמש נעצרת בפרגולה. באותה מידה זה קורה גם בחורף, כאשר צריך להגן על האורחים מפני הגשם, גם אז התקנת פרגולה היא חובה, כדי להמשיך ולתפעל את המקום.

פרגולה מאלומיניום היא איכותית, עומדת בפני כל מזג אוויר ונראית אלגנטית.

פרגולה תלויה מאלומיניום לבריכת שחייה

אנשים שהולכים לבריכות שחייה, רוצים גם לנוח בצל. צריך לייצר את הצל הזה ואם מדובר בבריכה שאין בה עצים שיעשו צל, מתקינים בעלי הבריכה פרגולה תלויה מאלומיניום. פרגולה זו היא אופטימלית לבריכה משום שהיא חזקה אבל גם אלגנטית. אלומיניום זה חומר שאינו מחליד ואינו מעלה קורוזיה ולכן ממנו עושים היום פרגולות. כמובן שיש גם פרגולות מעץ, אבל זה לא נכון להתקין פרגולה כזו ליד מים משום שהעץ סופג הרבה לחות ובהדרגה עלול להירקב. פרגולה מאלומיניום אפשר לראות היום בהרבה בריכות שחיה בעיר, בקיבוצים ועוד. בנוסף, מתקינים אותה גם בפארקים ובגני שעשועים כדי להגן על המבקרים במקום מפני השמש או לחלופין בחורף מפני החורף.

פרגולה תלויה מאלומיניום מול הים בחתונת צהריים

מי שהחליט להתחתן מול הים, לא יוותר על החלום הזה, אבל זה דורש התארגנות מיוחדת במינה שכן הכוונה היא כמובן להתחתן בקיץ, אחר הצהריים וצריך לעשות משהו כדי למנוע את השמש הקופחת מעל הראשים. הפתרון הוא פרגולה תלויה מאלומיניום, שאחרי החתונה בקלי קלות גם אפשר לפרק, אבל קודם כל אם אתם רוצים אירוע שהאורחים ייהנו, אתם חייבים להרים כזו פרגולה ולהוסיף גם כמה מאווררים כדי ליצור תנאים נוחים לקיום האירוע. 

פרגולה מאלומיניום לא רק שלא תחליד ותעלה קורוזיה, אלא שהיא ממש יוקרתית ואלגנטית ותכבד את האירוע שלכם. היא חזקה ועמידה ובזכותה יוכלו האורחים שלכם ליהנות מהבריזה שתגיע וגם מהים הכחול, כי חתונה מול הים מתחת לפרגולה היא אחד הדברים הכי מרגשים שיש. לכו על זה.

קשתות אוהבים להצל עליכם

קשתות מפעל KESHATOT
"חברת קשתות גאה לייצר כחול לבן. במפעל החברה אנו מייצרים פרגולות, סוככים ומפרשי הצללה בהתאמה אישית לכל הלקוח. כל תהליך העבודה מרגע ההגעה ללקוח מבוצע על ידי עובדות ועובדי החברה. "
צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!