פרגולת הצללה

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

פרגולת אלומיניום חשמלית (פרגולת הצללה)

אין ספק שהקיץ הישראלי חם, אפילו חם מאוד. בימים אלו כולם מחפשים אחר מקומות מפלט נעימים וצוננים. למטרה זו הומצא המזגן אבל יש שרוצים לשבת בחוץ, באוויר הפתוח, במקום נעים ומוצל. בדיוק לשם כך, מתכננים ומייצרים פרגולות הצללה מעוצבות מאלומיניום בהתאמה אישית מלאה לכל חצר ומרפסת, לכל סגנון עיצוב וכל הגדרת תקציב.

הצללה טבעית לחצר ולבית יוצרת מתחם נעים לישיבה בחוץ, חוסכת בצריכת חשמל ושומרת על הריהוט מקרני השמש ואיתני הגשם.

מהי פרגולה חשמלית מאלומיניום?

פרגולת אלומיניום חשמלית מאפשרת לשלוט בכמות החשיפה לשמש באופן מדויק ולהתאים אותה לצרכים המשתנים בזמן אמת.

ניתן לפתוח את הקירוי (כאשר רוצים יותר חשיפה לשמש), או לסגור לחלוטין (כאשר רוצים להגן מפני חום יתר או גשם).

בנוסף, ניתן לפתוח את הקירוי באופן חלקי, ובכך לשלב בין שמש וצל על פי הצורך. יתרון זה מאפשר ליהנות מהפרגולה בצורה אידיאלית לפי הצורך המדויק בכל רגע נתון.

מערכת ניקוז מובנית בפרגולה חשמלית מתקפלת מספקת הגנה מפני הגשם. המערכת מפזרת אותו אל מחוץ לפרגולה במקום לתת לו להישטף על גבי המבנה או לחדור לתוכו.

זה מאפשר למערכות החשמליות בפרגולה לפעול בצורה בטוחה ולשמור על איכותן לאורך זמן, ובו זמנית מבטיח שניתן יהיה ליהנות מהפרגולה גם בתנאי מזג אוויר לחים.

במילים אחרות, מערכת איסוף המים והמרזב מסייעת במניעת חדירת מי גשם למערכת החשמלית של הפרגולה,. מדובר על פיתרון המאפשר ליהנות מהפרגולה בכל תנאי מזג האוויר.

פרגולות אלומיניום חשמליות מתכווננות

לפרגולה חשמלית קלאסית קירוי בצורת תריסים, שניתן לפתוח ולסגור בהתאם לצרכים ולתנאי מזג האוויר.

במצבה הפתוח, התריסים מאפשרים הצללה בלבד, כמו גם תחלופת אוויר ואור. במצבה הסגור, התריסים מאפשרים כיסוי מלא מפני שמש וגשם, סוגרים את הפרגולה באופן מלא ואוטמים את המרחב.

ישנם מצבי ביניים שבהם ניתן לכוון את התריסים כדי להכניס כמות ספציפית של שמש , אוויר או גשם.

בעזרת קירוי מתכוונן ניתן לפתוח את הפרגולה באופן מותאם,  כך שניתן ליהנות משמש ומצל במידה הרצויה.

פרגולת הצללה

מהי פרגולה חשמלית נאספת?

פרגולה חשמלית נאספת מאופיינת במסגרת אלומיניום עם בד חסין מים מתוח מעליה. הבד מחובר למסילות, מה שמאפשר למתוח או לאסוף הצידה, בהתאם לצורך ולמזג האוויר הקיים.

פרגולה נאספת אינה מאפשרת מצב של הצללה חלקית, אלא יכולה להיות סגורה לחלוטין או פתוחה לחלוטין.

אחד מיתרונותיה הגדולים בימים יפים הוא האפשרות לפתוח אותה כך שהמרפסת כבר אינה מקורה לחלוטין וליהנות מהשמיים הפתוחים. מדובר על אופציה מצוינת לימי הקיץ הנעימים והמוארים.

יתרונות של פרגולה מאלומיניום

מזג אוויר

פרגולת עץ העשויה מחומר טבעי חשופה לפגעי מזג אוויר: חום, קרינת שמש, גשם ולחות המעוותים, סודקים ומחלישים אותה. פרגולת אלומיניום מורכבת ממתכת חזקה ועמידה בפני כל פגעי מזג האוויר, שאינה מחלידה ושומרת על חזותה המקורית למשך שנים רבות.

מזיקים

פרגולת עץ חשופה לנזקי מזיקים שונים כמו טרמיטים ופטריות. פרגולת אלומיניום עמידה לחלוטין בפניהם.

תחזוקה

פרגולת עץ חייבת בתחזוקה תקופתית של שימון, צביעה וחיטוי ואילו פרגולת מתכת כמעט ואינה נדרשת בתחזוקה.

עיבוד

פרגולת עץ כבדה, מסיבית ומוגבלת באפשרויות העיצוב שלה בעוד שפרגולת אלומיניום עשוית חומר גלם קל משקל, חזק ועמיד, שניתן לעצבו במגוון דרכים.

עם אלומיניום ניתן ליצור פרגולות תלויות מעולות למרפסות קטנות החוסכות בשטח הנחוץ עבור עמודי תמיכה, כמו גם פרגולות גדולות, חשמליות וכו'.

עיצוב

פרגולות עץ מתאימות בעיקר לסגנון עיצוב כפרי, חם וביתי. פרגולות אלומיניום ניתן לעצב בכל סגנון מבוקש לרבות סגנון כפרי (לצד סגנון עיצוב מודרני, קלאסי, יוקרתי ועוד) המושג על ידי עיצובי אלומיניום דמויי עץ.

התאמה אישית

ניתן להזמין פרגולות הצללה בהתאמה אישית מלאה לכל צורך ודרישה, מידות ומאפייני גינה או מרפסת, סגנון עיצוב ותקציב.

 

הזמנת פרגולות חשמליות מאלומיניום

חברת קשתות מפתחת ומייצרת מגוון רחב של מוצרי הצללה ללקוחות פרטיים, מוסדות ציבור, בריכות שחיה, מתקני שעשועים ופארקים ברחבי הארץ. לחברה ותק, אמינות וניסיון של מעל 15 שנה.

לחברה מגוון רחב של פרגולות, המותאמים באופן אישי לכל לקוח ובכל חלקי הארץ. תהליך העבודה מתחיל בפגישה אישית ללא תשלום או התחייבות וממשיך בהדמיה על מנת להמחיש את הפתרון המוצע.

החברה מתקינה סוככים קבועים מפרופילי אלומיניום של חברת Gibus איטליה, בעלי פטנט ייחודי לקשתות המתקינה קירוי מיריעות PVC במראה נקי וללא ברגים, באיכות ורמת גימור איטלקית.

תהליך הייצור מתבצע במפעל החברה באור עקיבא.

חברת קשתות נותנת מענה אישי ומיידי לכל לקוח והראיה לכך היא לקוחות חוזרים המבקשים פתרונות נוספים. היא מתמחה בביצוע הצללה באמצעות רשתות צל מעכבות בעירה המתאימות לתקן הישראלי ומייבאת יריעות PVC להצללה מחברת Ferrari צרפת, יריעות אלו ידועות בעמידות גבוהה במיוחד באזורים המצויים בקרבת הים הידועים במליחות גבוהה.

להזמנת פרגולה חשמלית בהתאמה אישית, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי (גם כדי לברר על מחיר פרגולת אלומיניום חשמלית), צרו קשר עם חברת קשתות- מוצרי גן ופתרונות הצללה, בטלפון 09-8854585.

 

 

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!