פרגולה חשמלית מתקפלת

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

 

פרגולה מתקפלת היא כזאת שניתן לפתוח ולסגור בהדרגה בעזרת מערכת מנועים או מכניזם ידני אחר. במילים אחרות, ניתן לבחור את מידת הצל הרצויה בכל רגע נתון. בדרך זאת ניתן לנצל את ימי השמש וליהנות מקרני השמש המחממות והמלטפות בדיוק במידה הרצויה.

פרגולה מתקפלת מאלומיניום עמידה במים וניתן להפעיל אותה בצורה קלה ונוחה בעזרת מערכת מנועים או שלטים חשמליים.

למידע נוסף לחצו כאן

תפקידו של המנוע בפרגולת אלומיניום

המנוע האחראי לקיפול הפרגולה המתקפלת באופן  אוטומטי. המנוע החשמלי מופעל עם שלט לנוחות מירבית.

המנוע החשמלי  מופעל באמצעות מערכת  אלקטרונית המאפשרת לפתוח ולסגור את הפרגולה בקלות ובנוחות, לרוב בעזרת שלט או מערכת אוטומטית (שניתן לתכנת בהתאם לזמן, למזג האוויר או לפקטורים אחרים).

תכונה זו הופכת את הפרגולה לקלה יותר לתפעול ולשימוש יומיומי.

מה מאפיין פרגולת אלומיניום?

פרגולות אלומיניום מודרניות מורכבות מפרופילי אלומיניום המרכיבים את השלד שלהן. הפרופילים הללו עמידים בפני קורוזיה ומאפשרים לפרגולה להיות קלה משקל, כמו גם חזקה ועמידה לתנאי מזג האוויר.

כמו כן, השלבים הפנימיים בפרגולה מורכבים בדרך כלל מבד PVC או חומר פוליאסטר אחר. חומרים אלה עמידים למים, קלים לניקוי ומיועדים להגנה מתנאי מזג האוויר.

בפרגולות מתקדמות יותר ניתן למצוא מרזבי מים אשר מונעים את הצפת הגג בעת סגירתה, מדובר על יתרון נוסף המקנה הגנה מתנאי מזג האוויר כך שניתן ליהנות ממנה גם בתנאים גשמיים.

תאורת LED בפרגולה

אפשר לשלב תאורת LED בפרגולה מתקפלת בצורה יעילה ויצירתית.

תאורה באמצעות נורות LED מאפשרת ליצור אפקטים מיוחדים ולהתאים את האווירה בפרגולה לאירועים שונים או לימי חג מיוחדים.

תאורת LED ניתנת להתקנה על גג הפרגולה או בתוך הפרגולה עצמה, וניתן לשלב שליטה חכמה כך שניתן לשנות את התאורה בהתאם לצורך ולאווירה הרצויה בכל זמן נתון.

תאורת LED מוסיפה פינות אור נעימות לאזור הפרגולה בשעות הערב.

פרגולה חשמלית מתקפלת

שימוש בפרגולה ליצירת אזור תחום

שילוב סוככי מסך וסוככי מסילה חשמליים בפרגולה מתקפלת יכולים ליצור חדר נפרד וסגור בתוך הגינה או החצר. זהו פתרון מצוין לבתי עסק כמו מסעדות ובתי קפה, שרוצים למקסם את השטח החיצוני וליצור מרפסת נוספת או חדר נוסף שיכול לשמש לאורך כל עונות השנה.

סוככי המסך מספקים הצללה והגנה מפני קרני השמש. סוככי המסילה החשמליים מאפשרים לפתוח ולסגור את המרפסת בצורה חלקית או מלאה בהתאם לצורך, וניתן לשלוט בזה בקלות באמצעות מתג או שלט.

השילוב בין הסוככים המסך והמסילה חשמליים מאפשר ליצור אזור מוגן מהרוח, מהשמש ומהגשם וליהנות מהמרחב החיצוני ברוב תנאי מזג האוויר.

מהי פרגולה ניידת? או סוכך חשמלי ?

דגמים תלויים שאינם דורשים עמודים מיוחדים לפעולתם, ידועים גם בשם "פרגולה ניידת" או "פרגולה נשלפת". דגמים אלו מתקפלים ונשלפים בצורה חשמלית וניתן לסגור או לפתוח אותם בהתאם לצורך.

הם מותקנים בדרך כלל על פני מבנים קיימים, כמו חצרות, מרפסות או מבנים מסחריים, ואינם דורשים אישורי בנייה מהעירייה. ניתן ליהנות מהם בכל עונות השנה ולהתאים אותם למגוון צרכים ואירועים.

 

לפרטים נוספים אודות פרגולה חשמלית מתקפלת…

חברת קשתות מפתחת ומייצרת מגוון רחב של מוצרי הצללה ללקוחות פרטיים, מוסדות ציבור, בריכות שחיה, מתקני שעשועים ופארקים ברחבי הארץ. לחברה ותק, אמינות וניסיון של מעל 20 שנים.

לחברה מגוון רחב של פרגולות, המותאמות באופן אישי לכל לקוח ובכל חלקי הארץ. תהליך העבודה מתחיל במתן מידע, פגישה אישית וממשיך בהדמיה על מנת להמחיש את הפתרון המוצע.

החברה מתקינה סוככים קבועים מפרופילי אלומיניום של חברת Gibus איטליה, בעלי פטנט ייחודי של חברת  קשתות המתקינה קירוי מיריעות PVC במראה נקי וללא ברגים, באיכות ורמת גימור איטלקית.

תהליך הייצור מתבצע במפעל החברה באור עקיבא.

 

חברת קשתות נותנת מענה אישי לכל לקוח והראיה לכך היא לקוחות חוזרים המבקשים פתרונות נוספים. היא מתמחה בביצוע הצללה באמצעות רשתות צל מעכבות בעירה המתאימות לתקן הישראלי ומייבאת יריעות PVC להצללה מחברת Ferrari צרפת, יריעות אלו ידועות בעמידות גבוהה במיוחד באזורים המצויים בקרבת הים הידועים במליחות גבוהה. היריעות מתאימות למבני מתיחה כפי שידוע באנגלית tensile structures.

להזמנת פרגולה חשמלית בהתאמה אישית, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי (גם כדי לברר על פרגולה חשמלית מתקפלת מחיר), צרו קשר עם חברת קשתות- מוצרי גן ופתרונות הצללה, בטלפון 09-8854585.

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!