פרגולה חשמלית צפון

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

פרגולות אלומיניום חשמליות בצפון

פרגולות מהוות פתרון הצללה מצוין לחצרות ולמרפסות כי הן מתאימות לבתים פרטיים ובניינים משותפים כאחד. הן מספקות הגנה מפני השמש ויוצרות אזור נעים לשהייה מחוץ לאזור הביתי.

פרגולות מאלומיניום מורכבות בעיקר מחומר הגלם: אלומיניום. מדובר במתכת נפוצה ביותר שנמצאת בשימוש נרחב בתעשיית הבנייה ובתעשיות נוספות.

לאלומיניום יתרונות רבים: מדובר במתכת קלת משקל, עמידה בפני חלודה וקורוזיה, הניתנת לעיבוד בקלות.

על רקע התכונות הללו, משתמשים בה בתהליכי בניית פרגולות מודרניות (בעלות מראה עדכני ומרשים). האלומיניום נחשב לחומר גלם משובח כיוון שהוא יכול להחזיק מעמד בפני מזג אוויר מאתגר ומשתנה, ולכן אלו המורכבות מאלומיניום מהוות פתרון אידיאלי לחללים חיצוניים.

למידע נוסף לחצו כאן

מאפייניהן של פרגולות מודרניות

אם בעבר פרגולות סיפקו הצללה בחצרות ובמרפסות, בשנים האחרונות התרחבו השימושים בפרגולות וכיום הן גם משמשות כפתרון אסתטי המשדרג את מראה הבית ומגדיל את שטחו החיצוני.

הפרגולות המודרניות חזקות ועמידות בזכות טכניקות הבנייה המתקדמות המעורבות בהליך ייצורן. חומרי הגלם המודרניים מהן מורכבות (אלומיניום) מספקים עמידות בפני מזג האוויר ועמידים בפני חלודה וקורוזיה, מה שמאריך את תוחלת חייהן בתנאי חוץ.

במילים אחרות, פרגולות אלומיניום עמידות בפני מים, עובש, רטיבות ומזיקים ממינים שונים. המתכת האטומה מבטיחה שהפרגולה תישאר במצב מצוין גם בפני תנאי מזג אוויר קשים וחלודה.

מדובר אם כן על חומר גלם עמיד בפני קורוזיה שיכול להתמודד עם לחות וטמפרטורות משתנות בצורה יעילה.

בקיצור, הפרגולות מתאימות בצורה יוצאת דופן לסביבות חיצוניות ומספקות פתרון אידיאלי להצללה ולשדרוג החלל החיצוני של הבי עשויות על פי רוב מאלומיניום.

בשורה התחתונה, הפרגולות הן לא רק פתרון פרקטי להצללה, אלא גם מייצרות אזור חיצוני, נוח ומעוצב המשדרג את מראה הבית ומתאים לטעמים וסגנונות שונים.

דגשים לבחירת פרגולה חשמלית צפון

חשוב לבחור פרגולה עם מבנה חזק ועמיד כדי להחזיק מעמד בסביבה חיצונית ובמזג אוויר משתנה. החומרים המשמשים בבניית הפרגולות החשמליות והקבועות צריכים להיות חזקים ועמידים למים, לעובש, לרטיבות ולפגעי מזג האוויר השונים כמו שמש, גשם, רוח וחום.

חומרי הגלם הללו מספקים עמידות גבוהה בפני תנאי הסביבה החיצוניים ומאריכים את חיי הפרגולה. כמו כן, חשוב לוודא שהיא מותאמת לעומסים ולרוחות חזקות, וכי התקנתה נעשית באופן בטיחותי ומקצועי.

פרגולה חשמלית צפון

דגשים לגבי עיצוב הפרגולה

עיצוב הפרגולות מגוון ומסוגנן, מה שמאפשר להתאים אותן לטעמי הדיירים ולעיצוב החיצוני של הבית או המבנה.

פרגולה מאלומיניום מציעה מגוון רחב של יתרונות עיצוביים. היא מעוצבת בצורה מודרנית ואטרקטיבית, וניתן לצבוע אותה במגוון צבעים להתאמה אישית לסגנון וטעם הדיירים. בנוסף, ני6תן ליצור פרגולות הצורת קשתות או בצורה ישרה. ניתן להזמין אותה בעיצוב אישי כדי להתאים אותה בדיוק לצרכי המקום.

התאמה אישית של מידת ההצללה

בפרגולה מאלומיניום ישנם סרגלי הצללה בשלל עיצובים ועוביים, המקבילים זה לזה על מנת ליצור צל במידה הרצויה.

יתרון זה מאפשר לווסת את מידת ההצללה על פי הצורך וליהנות מקרני השמש בדיוק במידה הרצויה. ניתן לשלוט באמצעות הסרגלים בכמות האור ובמידת הצל.

גג עם מנגנון חשמלי לפרגולה מאלומיניום מאפשר להתאים את הקירוי שלה למזג האוויר הנוכחי. בעזרת גג חשמלי ניתן לשלוט במידת ההצללה והחשיפה לשמש (באופן דינמי).

בימים חמים ושמשיים, ניתן לסגור את שלבי האלומיניום כדי ליצור צל והגנה מהשמש. ובימים גשומים, ניתן לסגור את הגג כולו על מנת למנוע מהגשם להיכנס.

במילים אחרות, האפשרות לשלב גג עם מנגנון חשמלי מאפשרת ליהנות מהפרגולה בכל תנאי מזג האוויר ולהתאים אותה לצרכי הדיירים בכל עונה בשנה. בסיכומו של דבר, פרגולה מאלומיניום מציעה מגוון רחב של יתרונות עיצוביים, הן מבחינת המראה והצבעים, והן מבחינת הגמישות בעיצוב אישי. הצללתה ניתנת להתאמה מדויקת לפי הצרכים והעדפות הדיירים.

היכן מוצאים פרגולות אלומיניום חשמליות בצפון?

חברת קשתות מפתחת ומייצרת מגוון רחב של מוצרי הצללה ללקוחות פרטיים, מוסדות ציבור, בריכות שחיה, מתקני שעשועים ופארקים ברחבי הארץ. לחברה ותק, אמינות וניסיון של מעל 15 שנה.

לחברה מגוון רחב של פרגולות, המותאמים באופן אישי לכל לקוח ובכל חלקי הארץ. תהליך העבודה מתחיל בפגישה אישית ללא תשלום או התחייבות וממשיך בהדמיה על מנת להמחיש את הפתרון המוצע.

החברה מתקינה סוככים קבועים מפרופילי אלומיניום קשתיים של חברת Gibus איטליה, בעלי פטנט ייחודי לקשתות המתקינה קירוי מיריעות PVC במראה נקי וללא ברגים, באיכות ורמת גימור איטלקית. יריעות ה PVC של חברת Serge Ferrari מצרפת מתאימות גם למבני מתיחה ומימברנות אט6ומות בהם מתמחה החברה.

תהליך הייצור מתבצע במפעל החברה באור עקיבא.

חברת קשתות נותנת מענה אישי ומיידי לכל לקוח והראיה לכך היא לקוחות חוזרים המבקשים פתרונות נוספים. היא מתמחה בביצוע הצללה באמצעות רשתות צל מעכבות בעירה המתאימות לתקן הישראלי ומייבאת יריעות PVC להצללה מחברת Ferrari צרפת, יריעות אלו ידועות בעמידות גבוהה במיוחד באזורים המצויים בקרבת הים הידועים במליחות גבוהה.  היריעות של חברת פררי מתאימות גם ליצור מימברנות / מפרשי צל / ומבני מתיחה אחרים מ PVC.

להזמנת פרגולה חשמלית בהתאמה אישית, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם חברת קשתות- מוצרי גן ופתרונות הצללה, בטלפון 09-8854585.

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!