שיטות נפוצות לסגירת מרפסות בזול

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

שיטות נפוצות לסגירת מרפסות בזול

מרפסת היא תוספת יקרת ערך שמאפשרת לנו להתרווח מול נוף נאה באוויר הפתוח, ואמנם ישנה אמרה מפורסמת לפיה כל בית צריך מרפסת – אבל יש גם מצבים שבהם נרצה דווקא לסגור את המרפסת, בין אם באופן מלא ובין אם באופן חלקי, וכך לא להיות חשופים לגמרי לשמש חזקה מדי, גשם, רוחות עזות וכו'. במקביל, כמו בכל פעולה שאנחנו מבצעים, נרצה לשלם כמה שפחות.

סגירת המרפסת במחיר סביר ואפילו זול אפשרית ב-3 דרכים שונות:

  1. פרגולות עם סגירה

פרגולה היא מוצר מבוקש מאוד באופן כללי בזכות העובדה שהיא מספקת הצללה מעולה. גם כשהמטרה היא סגירת מרפסת לחורף בזול ניתן להשתמש בפרגולה וגם להוסיף לה מסכים שבעצם משלימים סגירה אפקטיבית מאוד.

לגבי הפרגולה עצמה, שהופכת את המרפסת למקום מושלם בימי הקיץ החמים, חומר הגלם המומלץ הוא אלומיניום. חומר גלם זה הוא גם קל משקל וגם עמיד מאוד, ניתן לצבוע אותו בשלל גוונים והוא לא מתרגש ממים ולא מחליד – בקיצור פתרון אידיאלי למרפסות.

המסכים שמתווספים לפרגולות יכולים להיות ידניים או חשמליים (כמו הפרגולה עצמה), להיות אטומים לחלוטין למים או לספק "רק" הצללה מוחלטת, לנוע בתוך מסילה או בין רגלי הפרגולה וגם מבחינה ויזואלית מגוון האפשרויות גדול – כך שכל אחד יכול למצוא אופציה שמתאימה בדיוק לצרכים הספציפיים שלו.

  1. גג וחלונות מאלומיניום

עוד אופציה של סגירת מרפסות היא התקנת גג וחלונות – מאלומיניום. בשיטה זו לא נעשה בכלל שימוש בבטון, ולכן הבנייה מהירה ואין לכלוך, האלומיניום מספק בידוד אפקטיבי ביחס לגשמים, המשקל הקל מאפשר להרכיב את החלונות והגג בכל מרפסת כמעט וכאמור האלומיניום הוא גם אסתטי להפליא.

החיסרון הבולט של שיטה זו של סגירת המרפסת הוא שאין גמישות, כלומר המרפסת סגורה באופן קבוע (גם אם כמובן ניתן לפתוח את החלונות). הפתרון של פרגולה עם מסכים לעומת זאת מאפשרת לסגור את המרפסת בחורף וגם בשעות שבהן השמש עוצמתית יתר על המידה ומצד שני ליהנות מהמרפסת הפתוחה כשמזג האוויר מאפשרת זאת.

  1. סוככים

עוד אופציה של סגירת מרפסת בזול ובגמישות מרבית היא סוככים.

באופן עקרוני ישנם 2 סוגים של סוככים, עם זרועות ובלי זרועות. בשני המקרים חומר הגלם המשמש לייצור הסוככים הוא אלומיניום, שכאמור מתאפיין ביתרונות חשובים רבים (עמידות לקורוזיה, חוזק למרות המשקל הקל, יציבות, מראה נקי). בחירה אפשרית נוספת היא בין סוככים חשמליים לבין כאלה שההפעלה שלהם היא ידנית.

שימוש בסוככים במרפסת הופך אותה לסגורה מצד אחד ומצד שני גם משאיר אותה פתוחה, כך שתוכלו להפיק ממנה מקסימום תועלת בהתאם לאופן שבו אתם אוהבים להשתמש בה. בכל מקרה חשוב לבחור אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בהתקנת יותר מפתרון אחד לסגירת המרפסת, וכך לקבל גם המלצות מותאמות ספציפית אליכם וגם לדעת בוודאות שההתקנה תהיה איכותית.

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!