רשת צל לפי מידה

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

ליהנות מרשת צל בגינה

רבים מאתנו חולמים על בית עם גינה, אבל בפועל הגינה נותרת מיותמת כי חם מידי לשהות בה. לפתרון בעיה זו מציעים לכם בחברת קשתות– מוצרי גן ופתרונות הצללה, רשת צל לפי מידה בכל גודל מבוקש. מדובר בפתרון הצללה פרקטי לימות הקיץ החמים, המוצע עבור מחירים משתלמים וזולים במיוחד.

פתרון הצללה פשוט ויעיל

בחירה ברשת צל לגינה תעניק לכם פתרון הצללה פשוט, יעיל וזול. הרשת מספקת לגינה מתחם גדול מוצל ונעים, בו ניתן לנוח, לאכול, לארח חברים, או להפכו למתחם משחקים מוצל לילדים. הרשתות מסננות את קרינת השמש וכך מגנות עלינו מפני נזקים. כמו כן, יחסית לפתרונות הצללה אחרים, רשתות צל קל ופשוט להתקין בכל גודל, גובה ומיקום מבוקש, בין אם בצמוד לבית, באמצע הגינה, מעל לבריכת שחייה או טרמפולינה ועוד. ובמידת הצורך ניתן יחסית בקלות  להוריד את הרשתות בעונת החורף.

בחירה נכונה של רשת צל

אנו מספקים רשתות צל לפי מידה איכותיות ועמידות, שמסננות את מרבית קרינת השמש ומספקות מתחם מוצל ומאוורר לשהייה בימי הקיץ החמים. בכדי לבחור רשת צל מתאימה לגינה שלכם יש בתור התחלה למדוד ולהגדיר את השטח בו היא תותקן. ההגדרה של השטח תיקח בחשבון את צורכי השימוש ברשת, שטח פנוי בחצר, כיווני אור וכדומה. כמו כן יש להבין איך תותקן הרשת, בין אם על גבי תומכות מיוחדות, עם חיבור לקירות מבנה, על גבי פרגולה, או אולי כמפרשי הצללה.

בנוסף, כדאי להבין אם אתם מתכננים להתקין את הרשת בעצמכם או להיעזר בשירותי התקנה מקצועיים של חברתנו. יש לציין כי אם אין לכם ניסיון בתחום או ציוד מתאים, עדיף לקבל סיוע מקצועי בהתקנת הרשת באופן אסטטי ונכון, שיבטיח את עמידותה בכל תנאי מזג אוויר ורוחות.
 
רשת צל לפי מידה

מפרשי צל לגינה

מי שמבקש פתרון הצללה יותר אלגנטי ומעוצב עם רשתות צל יכול לבחור במפרשי צל שחברתנו מספקת עבור מחירים אטרקטיביים. המפרשים מתוכננים עם נקודות עגינה חזקות ויציבות המאפשרות להגיע למתיחה מלאה של הרשתות, לצד טכניקות התקנה מתקדמות שונות. בנוסף אנו מספקים מפרשי הצללה חשמליים המתוכננים עם הדמיות ממוחשבות של כיווני שמש וצל בכל שעות היממה ולאורך כל השנה.

הזמנת רשת צל

להזמנת רשת צל לפי מידה, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת קשתות- מוצרי גן ופתרונות הצללה, בטלפון 09-8854585 או במייל keshatot@netvision.net.il.

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!