רפפות הצללה חשמליות

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

פרגולות רפפות הצללה חשמליות

פרגולות רפפות הצללה חשמליות, כפי שמציעה חברת קשתות, הינן פרגולות מעוצבות, מתקדמות, עמידות ויעילות, עם קירוי של סרגלי אלומיניום מסתובבים. קירוי זה הנשלט על ידי מנגנון חשמלי מעניק רמה גבוהה של שליטה בזווית וכמות האור החודרת למתחם הפרגולה, שכן אפשר לסגור ולפתוח את סרגלי האלומיניום פשוט על ידי לחיצה על כפתור שמקובע בקיר, או בעזרת שלט.
לצפיה במוצרים לחצו כאן

מענה הצללה מושלם בכל רגע

עם רפפות הצללה חשמליות תקבלו מענה הצללה מושלם בכל רגע. היכולת לשלוט על זווית ותנועת שלבי הפרגולה מאפשרת לכם לקבוע את כמות וזווית האור הרצויה לכם, שמתאימה לכל שעות היום ועונות השנה, משעות צהרים חמות של אוגוסט ועד ימי שמש נעימים בפברואר. בנוסף, מכיוון שהקירוי מגיע גם לסגירה מלאה הוא מספק מכסה מעולה מפני גשם. כך תוכלו לשבת תחת הפרגולה גם בימי קיץ לוהטים וגם בימי חורף גשומים.

רפפות הצללה אנכיות

רפפות הצללה חשמליות מוצעות על ידנו לא רק כקירוי פרגולות אלא גם כתריסים חשמליים אנכיים לחיפוי צידי פרגולות. בנוסף רפפות אנכיות חשמליות יכולות גם לשמש לסוככים וכווילונות חיצוניים לבית. בנוסף, כמו רפפות לקירוי גם רפפות אנכיות מעניקות שליטה מלאה בכמות וזווית  אור החודרת למרחב, מפתיחה ועד סגירה מלאות. בנוסף רפפות חשמליות ניתנות בימנו לחיבור למערכת בית חכם ולשליטה עליהן גם מרחוק.

פתרון הצללה מעוצב

בחירה ברפפות חשמליות תעניק לכם פתרון הצללה מעוצב המשתלב נפלא עם מגוון סגנונות עיצוב עכשוויים. קודם כל, המבנה של הרפפות מחדיר אור מרגיע ונעים לחלל המוצל. בנוסף, הרפפות עשויות מאלומיניום חזק ועמיד והן מוצעות בשלל צבעים ועיצובים שמתאימים למרחבים עם סגנונות עיצוב שונים, ממודרני ועד כפרי. לרשותכם עומד צוות מקצועי ומיומן של החברה, שילווה אתכם לכל אורך הליך ההזמנה ויסייע בבחירת רפפות מתאימות לעיצוב הבית, לצרכים, לרצונות ולהגדרות התקציב שלכם.

הזמנת פרגולת רפפות הצללה חשמליות

להזמנת פרגולת רפפות אלומיניום להצללה, למידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת קשתות- מוצרי גן ופתרונות הצללה, בטלפון 09-8854585 או במייל keshatot@netvision.net.il.

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!