קירוי חניה לרכב

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

 

מה חשוב לדעת על קירוי חניה פרטית?

בעלי רכב רוצים לשמור על רכבם. קירוי חניה מספק הגנה מפני פגעי מזג האוויר כמו גשם, ברד, חמסין, או על מנת למנוע בלאי הנובע מחימום הרכב ע"י השמש הישראלית הקופחת. בנוסף, חניה מקורה מגנה על הרכב מפני לכלוך ציפורים, עלים, וכדומה.

בנוסף, חניה מקורה מאפשרת לשמור על מקום החניה ולסמן אותו כפרטי.

ישנם שני סוגים עיקריים של קירוי חניה לרכב: סוככים ופרגולות

סוככי חנייה מספקים הגנה אופטימאלית מנזקי השמש ומאפשרים לקשט ולסגנן אותה. הם עמידים במיוחד ואינם מחייבים אישור מיוחד להתקנתם (באם מדובר בדגם מתקפל).

 

קירוי אלומיניום לחניה פרטית

סככת אלומיניום מעוצבת היא אופציה מושלמת לאלו שמחפשים לשדרג את החנייה שלהם.

ראשית, האלומיניום הוא חומר חזק ועמיד, מה שהופך את הסוככים שנבנים ממנו לעמידים במיוחד לתנאי מזג אוויר שונים. הם מגנים על הרכב מפני גשמים, ברד, שמש חמימה, וכן מפני לכלוך כמו ציפורים, אבק ועלים.

מעבר לרובד הפרקטי סככות אלומיניום משפרות את האסתטיקה. ניתן לעצב אותן בהתאם לטעמים האישיים, ולבחור בין עיצובים מודרניים ויוקרתיים או עיצובים ייחודיים שמתאימים לסגנון הבית. קיים מגוון רחב של צבעים לבחירה, כך שניתן להתאים את הסכך לעיצוב הקיים של הבניין או הבית.

סכך רכב מאלומיניום יכול להגיע עם שער (שיכול להיות חשמלי או ידני), המספק הגנה מפני פריצות וגניבות.

כשמדובר בקירוי לרכב, מומלץ לחפש מוצר שיחזיק מעמד לאורך שנים. אלומיניום הינו חומר אידיאלי מכוון שאינו מתקלף או מתפרק בקלות בעקבות חשיפה לתנאי המזג האוויר, ולכן אם משקיעים בקירוי איכותי, ניתן להיות בטוחים שהוא יחזיק לאורך זמן.

אלומיניום לא דורש צביעה או תחזוקה.

בחירת קירוי לרכב:

  1. סנטף: הינו לוח פולי קרבונט. סוג זה של קירוי מתאים למטרות פשוטות וזולות. הוא יכול להציע הגנה טובה מפני מזג אוויר, אך עשוי להרעיש בגשם. מחירו נמוך יחסית, מה שמהווה אפשרות טובה עבור אלו המחפשים פתרון זול.
  2. דנפל : סוג זה שקט יותר בגשם אך גם יקר יותר. אם מחפשים פתרון שקט במחיר סביר , הוא עשוי להתאים.
  3. פאנל מבודד: פאנל מבודד הוא הקירוי הכי מתקדם ואפקטיבי. הוא מספק בידוד תרמי ואקוסטי מעולה, אך מחירו גבוה בהשוואה לסוגי הקירוי האחרים. מתאים לאלו שרוצים את הטוב ביותר.

 

קירוי לרכב

תהליך התקנת חניה מקורה

  1. מדידה: התהליך מתחיל במדידה מדויקת במקום שבו מתכננים להתקין את החניה. איש האלומיניום יבצע את המדידות. ניתן לקבוע את סוג קירוי החניה (לדוגמה, גגות סנטף, גגות סנטף BH או פנל מבודד), מידת ההצללה, ואופן העיצוב הרצוי.
  2. ייצור: ברגע שהספק מתכנן את החניה לפי המידות והדרישות שהוצגו במדידה, התהליך עובר לשלב הייצור. הזמן שנדרש לייצור יכול לקחת כשלושה שבועות בממוצע. בשלב זה, המוצר מיוצר לפי המפרטים שנקבעו.
  3. התקנה: בסיום תהליך הייצור, איש האלומיניום חוזר ומתקין את הקירוי במקום. זמן ההתקנה תלוי בגודל ובמורכבות החניה, אך בדרך כלל לא ייקח יותר מיום עבודה אחד.

חשוב לבדוק אם האלומיניום מוגן תחת תו תקן ישראלי, כך שניתן להיות בטוחים לגבי איכותו ובטיחותו. התקנת חניה מקורה מאלומיניום לרכב היא פתרון מעולה המעניק לרכב הגנה מפני מזג אוויר קשה ומרעשים בגשם, והיא יכולה להחזיק לאורך זמן.

אישורים מיוחדים

חניה מקורה לרכב בישראל עשויה לדרוש אישור בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובניה. התנאים והדרישות לקבלת אישור כאלו עשויים להשתנות מעיר לעיר וממקום למקום. בנוסף לאישור מהוועדה המקומית, עשוי להידרש גם אישור קבלן לביצוע העבודות.

ערים מסוימות עשויות לדרוש תשלום ארנונה עבור החניה המקורה. כדאי להתייעץ עם מתקין האלומיניום ולבדוק את הדרישות המקומיות באשר לסכך שרוצים להתקין.

בכדי לוודא שעומדים בכל הדרישות וההגבלות המקומיות, מומלץ להיות בקשר עם הרשות המקומית ולשאול לגבי האישורים הנדרשים להתקנת חניה מקורה לרכב במקום הרצוי.

תמחור הקירוי

המחיר לחניה מקורה לרכב עשוי להשתנות בהתאם למספר גורמים שונים.

  1. גודל החניה: המחיר עשוי להשתנות בהתאם לגודל החניה שמתכוונים להתקין.
  2. סוג הקירוי: המחיר יכול להשתנות גם בהתאם לסוג הקירוי הנבחר. לדוגמה, קירוי סנטף בעל מראה יוקרתי יותר עשוי להיות מתומחר אחרת מקירוי פנל מבודד.
  3. מורכבות הקונסטרוקציה: אם יש צורך ליצוק עמודים בבסיס בטון כחלק מהתהליך, עלות הליך היציקה עשוי להשפיע על המחיר.
  4. עלויות על בסיס גודל הזמנה: ככל שהחניה גדולה יותר, יתכן שהמחיר למ"ר יהיה נמוך יותר.

על מנת לגלות את המחיר המדויק, כדאי לפנות למתקין האלומיניום ולבקש ממנו לספק הצעת מחיר מדויקת בהתאם לצרכים.

להתייעצות מקצועית…

חברת קשתות מפתחת ומייצרת מגוון רחב של מוצרי הצללה ללקוחות פרטיים, מוסדות ציבור, בריכות שחיה, מתקני שעשועים ופארקים ברחבי הארץ. לחברה ותק, אמינות וניסיון של מעל 15 שנה.

לחברה מגוון רחב של פרגולות, סוככים, חניות לרכב ומפרשי צל המותאמים באופן אישי לכל לקוח ובכל חלקי הארץ.

תהליך העבודה עם הלקוחות מתחיל בפגישה אישית ללא תשלום או התחייבות וממשיך בהדמיה ללקוח על מנת להמחיש את הפתרון המוצע.

חברת קשתות מתקינה סוככים קבועים מפרופילי אלומיניום של חברת Gibus איטליה, בעלי פטנט ייחודי לחברת קשתות המתקינה קירוי מיריעות PVC במראה נקי וללא ברגים, באיכות ורמת גימור איטלקית.

תהליך הייצור מתבצע במפעל החברה באור עקיבא.

חברת קשתות הינה חלוצה בתחום ההצללה באמצעות מתיחה של בדי הצללה אשר נותנים פתרון הצללה לשטחים גדולים באתרים כגון גני ילדים, בריכות שחיה, פארקים, בתי ספר ושטחים ציבוריים.

חברת קשתות נותנת מענה אישי ומיידי לכל לקוח והראיה לכך היא לקוחות חוזרים המבקשים פתרונות נוספים. החברה מתמחה בביצוע הצללה באמצעות רשתות צל מעכבות בעירה המתאימות לתקן הישראלי ומייבאת יריעות PVC להצללה מחברת Ferrari צרפת, יריעות אלו ידועות בעמידות גבוהה במיוחד באזורים המצויים בקרבת הים הידועים במליחות גבוהה.

להתייעצות מקצועית ניתן ליצור קשר במספר הטלפון: 09-8854585.

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!