פרגולות למרפסות שמש

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

דגשים לבחירת פרגולות למרפסת שמש

יש לכם מרפסת שמש ואתם רוצים להתקין בה פרגולה? בחברת קשתות- מוצרי גן ופתרונות הצללה, יעניקו לכם סיוע וייעוץ מקצועי בבחירת פרגולה למרפסת שמש שמתאימה לרצונות ולצרכים שלכם ולנתוני המקום. לפניכם מספר דגשים בסיסיים שיעזרו בבחירה נכונה של פרגולות:

  • חומר גלם- פרגולות ניתן לייצר מחומרים שונים כמו עץ או ברזל. יחד עם זאת, חומר גלם מועדף ומומלץ להתקנת פרגולות במרפסות שמש הינו ללא ספק האלומיניום, בהיותו חזק ועמיד בפני כל פגעי מזג האוויר, אינו מחליד, כמעט אינו נדרש בתחזוקה, פשוט וקל לעיצוב.
  • שטח נתון- לא אחת סוג הפרגולה ייקבע בהתאם לגודלה של המרפסת אותה רוצים לקרות. כך למשל, למרפסת גדולה ניתן לבחור בפרגולת עמודים ישרת זווית בעוד שעבור מרפסת שמש קטנה לרוב עדיף לבחור בפרגולה תלויה ללא עמודים, שאינה גוזלת משטח המרפסת.
  • עיצוב הפרגולה- צורת הפרגולה וסגנון עיצובה נדרשים להתאים לעיצוב המרפסת והבית. כך למשל, פרגולה דקה ואלגנטית עם קווים ישירם ונקיים תתאים למתחם מודרני ואילו פרגולה עם קורות עבות בקווים יותר מעוגלים תתאים לבית בסגנון כפרי.
  • צבע פרגולה- בימינו ניתן לצבוע פרגולות בכל גוון מבוקש. הצבע למרפסת שמש נדרש להתאים לצבעים דומיננטיים במרפסת ובבית ולסגנון עיצוב קיים. כך למשל, לבית ומרפסת בסגנון כפרי אפשר לבחור לפרגולה בצבע דמוי עץ טבעי, בעוד שעבור מרחב בסגנון מודרני ניתן לבחור בגווני לבן או אפור.
  • חיפוי הפרגולה- חיפוי פרגולה ייבחר בהתאם ליעודה, בין אם כהצללה לימות הקיץ, הגנה מפני גשם ורטיבות או שניהם. בנוסף לכך יש לבחור בחיפוי שמתאים בחזותו וצבעיו לסגנון עיצוב הבית. כך למשל, חיפוי המיועד לצורכי הצללה בבית בסגנון כפרי יכול להיות עם קני במבוק טבעיים, בעוד שלהגנה כנגד גשם ניתן לבחור ביריעות מעוצבות של פי. וי.סי המוצעות בשלל צבעים ועיצובים.
  • קבועה או מתקפלת-  בהתאם לצורכי שימוש במרפסת יש גם להחליט באם מעוניינים בפרגולה קבועה או מתקפלת, ואם מתקפלת יש לבחור בין פרגולה עם מנגנון פתיחה ידני ו/או חשמלי.

הזמנת פרגולה למרפסת שמש

להזמנת פרגולת למרפסת שמש בהתאמה אישית, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בתחום, צרו קשר עם חברת קשתות- מוצרי גן ופתרונות הצללה, בטלפון 09-8854585 או במייל keshatot@netvision.net.il.

פרגולות למרפסות שמש

 

 

 

 

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!