פרגולות הצללה מאלומיניום

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

פרגולות הצללה מאלומיניום

פרגולות הצללה מאלומיניום הפכו לפתרון מועדף בבתי אב רבים בארץ. מוצרי חברת קשתות  מוצרי גן וצל, המציעה פתרונות הצללה תזכו בפרגולות אלומיניום איכותיות, המוצעות עבור מחירים הוגנים ועם אחריות מקיפה. לחברה שפועלת בתחום כבר מעל לחמש עשרה שנה, יש את הניסיון, הידע והכלים לתכנן, לייצר ולהתקין כל סוג של פרגולה מאלומיניום, בין אם מדובר בפרגולות מקושתות, ישרות זווית, תלויות, פרגולות לצמחייה מטפסת, פרגולות מתקפלות, פרגולות חשמליות, בתוך מסגרות בטון ועוד.

כל זאת מוצע עם התאמה אישית מלאה לצורכי הלקוח, ניצול אופטימאלי של השטח הנתון וקבלת מענה הצללה מרבי המותאם לרוב שעות וימי השנה.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

פרגולות אלומיניום מתקדמות ואיכותיות

חברתנו עושה שימוש באלומיניום איכותי לייצור פרגולות. בין היתר אנו מיצרים באמצעות מפעל אלובין סהל פרופילים יעודיים לפרגולות אלומיניום. מערכת האלומיניום שלנו, מתאימה לקירוי באמצעות יריעות PVC אטומות ללא הברגה, עם מראה אלגנטי, אחיד ונקי. המערכת מאפשרת שימוש ברפפות או סרגלי אלומיניום בנוחות ובקלות. איכות הגימור הינה בסטנדרטים אירופאים.

פרגולות עם קו ישר

חברתנו מתכננת ומעצבת סוגים שונים של פרגולות הצללה מאלומיניום. אחד מסוגי הפרגולות היותר מבוקשים הינן פרגולות בקו ישר המכונות גם מצצלות, שמורכבות מפרופילי אלומיניום מלבניים ומרובעים ומוצעים בשלל צבעים כדוגמת גווני אפור גרניט, לבן וקרם. הביקוש לסוג זה של פרגולות נובע מהאפשרות לסגור את צידיהם עם מגוון סוגי קירוי שונים לרבות לוחות אטומים, סוגים שונים של אריגים, קני במבוק ועוד. בנוסף, פרגולות אלו ניתנות להתקנה בשיטות שונות, למשל באמצעות זרועות (תליה מלמעלה )או על ידי עמודים הנתמכים בקרקע.

פרגולות הצללה תלויה

אנו גם מייצרים פרגולות אלומיניום תלויות שמותקנות על גבי קיר תמיכה אחד ואינן נדרשות לעמודים בקרקע.  פרגולות אלו מספקות מענה מושלם להצללת מרפסות ומתחמים קטנים, בהיותן חוסכות מקום שנדרש עבור עמודי תמיכה. כמו כן, פרגולות תלויות מוצעות על ידנו בשלל דגמים, חומרים, עיצובים ומידות עם התאמה מלאה לתנאי שטח, מסגרת תקציב והעדפות אישיות.

הזמנת פרגולת הצללה מאלומיניום

להזמנת פרגולת הצללה מאלומיניום בהתאמה אישית, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת קשתות- מוצרי גן ופתרונות הצללה, בטלפון 09-8854585 או במייל keshatot@netvision.net.il.

 

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!