פרגולה אלומיניום תלויה

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

 

פתרון הצללה מתקדם של פרגולת אלומיניום תלויה

חברת קשתות – מוצרי גן ופתרונות הצללה מציעה ללקוחותיה סוגים שונים של פרגולות מאלומיניום, לרבות פרגולות אלומיניום תלויות. מדובר באחד מדגמי הפרגולות היותר מבוקשים בשוק בזכות שורה ארוכה של יתרונות.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

יתרונות פרגולה עשויה מאלומיניום

בעבר היה מקובל לבנות פרגולות מעץ בעלות חזות מאסיבית וטבעית. יחד עם זאת, לפרגולות אלו יש הרבה חסרונות בהיותן חשופות לנזקי סביבה, לרבות חום וקרינת שמש, רטיבות וגשם ומזיקים שונים. בכדי לשמור על איכותן וחזותן של פרגולות אלו נדרש עבורן עבודות תחזוקה תקופתיות כגון ליטוש וצבע. כיום השוק מעדיף פרגולות אלומיניום על פני עץ בהיותן מציגות רמה גבוהה של עמידות בפני פגעי סביבה ומזג אוויר, לרבות עמידות בפני מים, שמש ורוחות ומכיוון שהן כמעט אינן נדרשות בתחזוקה. ואם לא די בכך, אלומיניום הינו חומר יחסית קל משקל שמעלה את קשת אפשרויות העיצוב גם כפרגולה דמוית עץ וגם להתקנת פרגולה תלויה, שאינה נדרשת בעמודים ומקובעת לאחד מקירות הבית.

פרגולת אלומיניום תלויה

פרגולה שמתאימה לכל מקום

יתרון מהותי שמציגה פרגולה תלויה מאלומיניום הינו יכולתה להתאים לכל מתחם, בכל קנה מידה, לרבות חצרות ומרפסות קטנות. יכולת זו נובעת מהעבודה שפרגולת אלומיניום תלויה אינה נדרשת בעמודי תמיכה הגוזלים שטח שיכול להיות משמעותי במתחם קטן. בנוסף לכך מדובר בפרגולה בעלת חזות עכשווית עם קו נקי ואלגנטי, היכולה להשתלב עם כל סגנון עיצוב של חלל, מסגנון מודרני לסגנון עיצוב כפרי וים תיכוני. בנוסף, פרגולה תלויה גם יכולה לספק מענה מעולה למקומות נוספים הנדרשים בקירוי, לרבות חנייה פרטית לרכבים, כניסה לבית, קירוי למתחם חיצוני של בית קפה או מסעדה, ועוד.

ייצור והתקנה מקצועית של פרגולה

הניסיון הרב של חברתנו בייצור והתקנת פרגולות תלויות מאלומיניום יבטיח קבלת פתרון הצללה איכותי, בטוח ועמיד למשך שנים רבות וטובות. כל פרגולה תלויה מתוכננת על ידנו בקפידה, עם התאמה מלאה למידות שטח נתון, סוג מבנה וקיר, כיווני אור משטר רוחות וכדומה.  את הפרגולה אנו מייצרים מחומרים איכותיים בטכניקות מתקדמות, העומדות בכל דרישות בקרת האיכות המחמירות ביותר. לבסוף, נתקין את הפרגולה בהליך מקצועי יעיל ומהיר ועם רמות ביצוע וגימור לא פחות ממושלמות.

הזמנת פרגולה אלומיניום תלויה

להזמנת פרגולת אלומיניום תלויה בהתאמה אישית, לעוד מידע וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם חברת קשתות- מוצרי גן ופתרונות הצללה, בטלפון 09-8854585 או במייל keshatot@netvision.net.il.

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!