סוככי זרועות חשמליים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

סוככי זרועות חשמליים מאלומיניום

סוככי זרועות חשמליים מאלומיניום של חברת קשתות יעניקו לכם פתרון הצללה איכותי, יעיל, עמיד ואסטטי, בהתאמה אישית מלאה ועבור מחיר כדאי במיוחד. בחברה מציעים לכם מבחר מתקדם של דגמי סוכך זרועות חשמלי עם סוגים שונים של יריעות מושחלות בשלל גוונים, ללא ברגים, בעלי חזות חלקה ואחידה. סוככים אלו יעניקו פתרון הצללה יעיל לגינה, מרפסת או לדלת כניסה, עם חיפוי שיגן מפני אור, קרינת וחום השמש.

הצורך בסוכך חשמלי מתקפל

במדינה חמה כשלנו ברור לכל הצורך בפתרונות הצללה איכותיים לחצר ולמרפסת, המאפשרים לנצל מרחבים פתוחים גם כשהשמש יוקדת מעל ראשנו. אולם ישנם מקרים בהם נבקש לשהות בחוץ ללא קירוי, למשל בשעות החשכה או בימי חורף בהירים. למטרה זו אנו מציעים סוככי זרועות מתקפלים המוצעים גם עם מנגנון חשמלי.

האפשרות לפתיחה וקיפול סוכך בעזרת מנגנון חשמלי, עם לחיצה על כפתור הפעלה, מקלה באופן משמועתי ביצוע פעולות אלו ומגדילה את השליטה במצבו של המרחב הביתי – חיצוני ופנימי. כמו כן, סוככי זרועות חשמליים כפי שאנו מספקים הינם הסוג המבוקש ביותר של סוכך מתקפל. המנוע של סוככים אלו מותקן לרוב בצינור גלילה אשר הפעלתו גורמת לגלגול הצינור ולפריסה או איסוף של הסוכך. סוג ועוצמת המנוע נקבעים בהתאם למידות ומשקל הסוכך המבוקש.

מקור מקצועי להתקנת סוכך זרועות

היכולת שלנו לספק סוככי זרועות חשמליים באיכות גבוהה ביותר עם התאמה אישית מלאה, נובעת קודם כל מניסיון של יותר מחמש עשרה שנה בתחום וגישות עבודה מקצועיות וחדשניות, עם עבודה מול שורה ארוכה של לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. בין היתר אנו מתאימים סוכך לסביבתו בעזרת תוכנות מחשב מתקדמות הבודקות את מהלכה של השמש ואזורי צל לאורך שעות היום בהתאם לחודשי השנה, ויוצרים הדמיה מדויקת של המוצר הסופי.

הזמנת סוכך זרועות חשמלי

להזמנת סוכך זרועות חשמלי בהתאמה אשית מלאה, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת קשתות- מוצרי גן ופתרונות הצללה, בטלפון 09-8854585 או במייל keshatot@netvision.net.il.

סוככי זרועות חשמליים

 

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!