סוככים לרכב מתקפלים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

סוכך מתקפל לרכב

סוככים לחניות רכב , מספקים הגנה לצבע, פח וצמיגי הרכב ומשפרים את חוויית הכניסה והיציאה מהרכב בימים חמים וגשומים. כיום  מוצעים בשוק מגוון סוגים של סוככים לרכב – קבועים ומתקפלים. עם חברת קשתות תזכו לסוככי רכב איכותיים מכל סוג בהתאמה אישית מלאה הכוללים גם סוככים מתקפלים לרכב, עם מנגנון ידני או חשמלי, המוצעים עבור מחירים משתלמים ועם אחריות מקיפה.

הצורך בסוכך לרכב

כל בעל רכב אשר אין ברשותו חניה מקורה או תת קרקעית לרכבו ,בוודאי מכיר את אי הנעימות הכרוכה בכניסה לרכב לוהט העומד שעות בשמש, או כניסה ויציאה לרכב תוך מבול המרטיב אתכם ואת כל מה שאתם נושאים מהרכב. בנוסף לכך, רכבים העומדים זמן ממושך ללא קירוי סובלים מפגעי מזג אוויר שונים לרבות חום שמש הפוגם בפח, צבע וצמיגי הרכב, גשם הגורם לחלודה וברד היכול לעוות את פח הרכב. בעיות אלו ונוספות הנגרמות עקב חשיפת הרכב לפגעי מזג האויר, ניתן למנוע על ידי התקנת סוכך. יחד עם זאת, יש לא מעט רשויות בארץ הדורשות אישורים לשם התקנת סוכך קבוע. לפתרון בעיה זו חברתנו מציעה ללקוחותיה סוככים מתקפלים לרכב.

סוכך שאינו נדרש באישורים

יש לדעת כי בחלק מהרשויות סוכך קבוע נדרש באישורים ורישיונות מתאימים, למשל עבור סוככים בחניות של בניינים משותפים. יחד עם זאת, במקרים רבים ניתן לעקוף דרישה זו על ידי התקנת סוכך מתקפל לרכב שאין צורך באישור של הרשויות על מנת להתקינו. סוככים אלו מוצעים בשוק בסוגים שונים לרבות סוככי זרועות לחנייה. כמו כן הם מוצעים עם מנגנון פתיחה וקיפול חשמלי וניתן לעשות בהם שימוש לפי צורך, למשל בשעות הקיץ החמות או בימי חורף גשומים.

סוכך איכותי בהתאמה אישית

בחברת קשתות תוכלו להזמין סוכך לרכב מתקפל איכותי בהתאמה אישית מלאה.

הסוכך יותאם באופן מלא לנתוני שטח החנייה, מאפייני העיצוב של הסביבה והגדרות התקציב של הלקוח. לביצוע ההתאמה אנו נעזרים בתוכנות הדמיה ממוחשבות מתקדמות, לצד שימוש במגוון צבעים וחומרי גלם לשלד הסוכך וליריעות המכסות אותו. בנוסף, הניסיון הרב שלנו בתחום מאפשר לנו לייצר סוככים ברמת ביצוע וגימור גבוהה ביותר, באופן שיבטיח את עמידותם מפני פגעי סביבה ויאריך את ימיהם.

הזמנת סוכך לרכב מתקפל

להזמנת סוכך מתקפל לרכב, למידע נוסף וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם חברת קשתות- מוצרי גן ופתרונות הצללה, בטלפון 09-8854585 או במייל keshatot@netvision.net.il.

 

 

 

 

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!