סוככים חשמליים למרפסת

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

להתקדם לסוכך חשמלי במרפסת

כל בית צריך מרפסת כדי לנוח, להירגע ולארח באוויר הפתוח. אבל בגין האקלים בארץ יש לא מעט ימים שבהם אין אנו יכולים לנצל את המרפסת בגלל שחם מידי או בגלל שיורד גשם. כפועל יוצא מכך רבים בוחרים להתקין סוכך במרפסת שיצל אותה ויגן עליה מפני השמש.  מנגד, יש גם לא מעט ימים נעימים, בהם דווקא נרצה ליהנות מכיפת שמים מעל ראשנו ללא סוכך. גם לבעיה זו יש פתרון בדמות סוככים חשמליים למרפסת כפי שמספקת חברת קשתות-מוצרי גן ופתרונות הצללה.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

ליהנות מכל היתרונות

בחירה בסוכך חשמלי למרפסת תעניק לכם פתרון הצללה מתקדם עם מספר יתרונות מהותיים. העיקריים שבהם הינם:

  • סוכך מתקפל- סוכך חשמלי הינו סוכך שניתן לקפל ולפתוח לפי הצורך וכך למקסם את נוחות השימוש במרפסת.
  • איכות- אנו מספקים רק סוככים איכותיים שמציגים רמה גבוהה של עמידות לטווח ארוך.
  • נוחות וקלות-  עם סוכך חשמלי תיחסך לכם הטרחה שבפתיחת וסגירת סוכך מתקפל באופן ידני, פעולות שכרוכות בזמן ומאמץ פיזי. פעולת סגירת ופתיחת הסוכך הופכת לקלה, נוחה ומהירה על ידי לחיצה על כפתור ההפעלה הקבוע בקיר או בשלט. כך למעשה כל אחד יכול לפתוח ולסגור את הסככה, בין אם ילד, קשיש בעל מוגבלות ופיזית וכו'.
  • נגישות- בחירה בסככה חשמלית למרפסת מגדילה את טווח אפשרויות התקנתה גם במקומות שהגישה אליהם מוגבלת וקשה, כמו התקנה במיקום גבוה.
  • קידמה- בימנו ניתן לחבר סוככים חשמליים לבית חכם וכן לחבר אליהם חיישנים אוטומטים המזהים על פי הגדרה מראש מתי לפתוח ומתי לסגור את הסוכך. כך למשל, ניתן לתכנת את הסוכך שייסגר כאשר יש רוח חזקה או ברדת החשיכה. מנגד, ניתן לתכנתו להיפתח כשיורד גשם או כשיש שמש ישירה במרפסת.
  • התאמה אישית מלאה- עמנו תזכו בסוכך חשמלי מותאם במדויק למידות שטח מיועד להתקנה, לעיצוב מבוקש, נתוני מזג אוויר וכדומה.
  • מחיר – אנו מציעים ללקוחותינו סוככים חשמליים למרפסת במחירים משתלמים במיוחד עם אחריות מקיפה וארוכת טווח.

הזמנת סוכך חשמלי למרפסת

להזמנת סככה חשמלית למרפסת, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת קשתות- מוצרי גן ופתרונות הצללה, בטלפון 09-8854585 או במייל keshatot@netvision.net.il.

 

 

 

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!