סוכך לכניסה עם תאורת לד מובנית

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

רבות הסיבות להתקנת סוככים בכניסות לבתים, החל מהגנה על הדלת מהשמש הקופחת בישראל, הגנה מהגשם בחורף וכן גם ליופי ומראה כניסה מרשים. ליופי הברור של הסוככים, חברת קשתות הוסיפה תאורת לד המובנית כבר בתוך הסוכך ומשמשת תאורה נעימה וחסכונית לכניסה לבית.

סוככי המצללה של קשתות מגיעים בפרופיל אלומיניום מרובע של 6 על 12 ס"מ, את האלומיניום ניתן לצבוע במגוון צבעים ולהתאימו גם לגוון האלומיניום הקיים בבית. על גבי פרופילי האלומיניום ניתן להניח מגוון רחב של קירויים, החל מרפרפות אלומיניום, פנימיות או חיצוניות, לאטות עץ, במבוק, חומרי פוליקרבונט קשיחים למיניהם ויריעות PVC אטומות למים

סוכך לכניסה עם תאורת לד מובנית רק אצל חברת קשתות

הוספת התאורה אינה מסתיימת רק בסוככים, את תאורת הלד ניתן להוסיף גם לפרגולות מצללה המותקנות על ידי חברת קשתות או לחילופין גם לחניות לרכב. יש לציין כי תשתית החשמל וחיבורו תסופק על ידי הלקוח.

לחברת קשתות מגוון רחב של פרגולות, סוככים, חניות לרכב ומפרשי צל המותאמים באופן אישי לכל לקוח ובכל חלקי הארץ. תהליך העבודה מול הלקוח מתחיל בקביעת פגישה בביתו, ביצוע מדידות והעברה של הצעת מחיר מסודרת הכוללת לעיתים גם הדמיות של הפתרון המוצע. הפגישה הינה ללא עלות וללא התחייבות. חברת קשתות מבצעת את ההתאמה המקסימלית לביתו של הלקוח ולצרכיו, גם מבחינת המראה, הגוון וכמובן מהבחינה הפרקטית של ההגנה מגשם או משמש. חברת קשתות נותנת מענה אישי ומידי לכל לקוח והראיה לכך היא לקוחות חוזרים המבקשים פתרונות נוספים.

בנוסף לייצור של סוככים, פרגולות וחניות לרכב, חברת קשתות מתמחה בביצוע הצללה באמצעות רשתות צל מעכבות בעירה המתאימות לתקן הישראלי ומייבאת יריעות PVC  להצללה מחברת Ferrari צרפת, יריעות אלו הינן בעלות עמידות גבוהה, במיוחד באזורים המצויים בקרבת הים הידועים במליחות גבוה. מפרשי הצל הינם פתרון אידיאלי להצללה בחודשי הקיץ לחצרות בתים פרטיים ולהצללת מרפסות גדולות שעבורן לא ניתן לקבל אישור לקירוי קבוע.

חברת קשתות תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

מייל: keshatot@netvision.net.il

טלפון: 09-8854585

אתר החברה: https://www.keshatot.co.il

חפשו אותנו בפייסבוק

המשך בקריאה: חברת קשתות – התמחות בפרגולות חשמליות >>

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!